Jíme, abychom žili, tvořili a ne živořili.
Kcal za hodinu

Kcal za hodinu

Kcal za hodinu

Spíše než dodržovat diety, jde o zdravý způsob stravování. Diety jsou nutné u jistých nemocí. Obezita není ta „nemoc", co k nim patří.

Správné stravování, pohyb a pohoda vedou k úbytku hmotnosti. Vhodný úbytek je asi okolo půl kg na měsíc, aby se obezita nevrátila, i s úroky. Jde o to, zvolna si zvykat na nové způsoby a tento nový režim udržet, je normální ale přece nyní jiný.



Jako vždy je potřeba zvýšit v jídelníčku denně:

ovoce, zeleninu, tekutiny.



Omezit či vyloučit:

čokolády, zákusky atd.



Dítě:

Systém musí denně obsahovat dostatek všech živin a rozhodně nesmíme mít pocit hladu. Zejm. ne v době vývinu, kdy se člověku vyvíjejí orgány, končetiny, mozek...



Jestli se nárůst tloustnutí zastaví, tak to stačí. Protože s dalším vývojem těla a resp. s růstem, bude hmotnost za pár měsíců či let akorát.



Dospělý:

Pokud jde o dospělé, tak tady lze spíše uvažovat i o dietě, ale zase až tehdy, jestli správný životní trend nepomohl. V 90% a více procentech pomůže "změněný životní styl"!
13.06.2013 22:46:14
porady
Ve zdravém těle zdravý duch a radost.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one