Jíme, abychom žili, tvořili a ne živořili.

Halabala o jídle

Halabala o jídl

Halabala o jídl

Halabala o jídle
- týkající se zpracování surovin

- z historie

- živiny v produktu

- vyrábíme si sami zdravě a víme co jíme

- zdravotní efekt některých potravin

- samostané předpisy mimo ostatní celky

Nápoj

Nápoj

1 l očistěných přebraných černých bobulek bezinek a 1/2 l vody - rozvařit. Přecedit přes plátno až vše překape bez zásahu a protlačování.
Na 1 l této šťávy přidáme 1,5 kg cukru a něco citrónové šťávy podle chuti sirupu. Vaříme a pěnu stále sbíráme.
Já

Já a PC
Mnoho času vyžaduje práce pro Web, mnoho u PC.
Kcal za hodinu

Kcal za hodinu

Kcal za hodinu

Spíše než dodržovat diety, jde o zdravý způsob stravování. Diety jsou nutné u jistých nemocí. Obezita není ta „nemoc", co k nim patří.

Antioxidanty

Antioxidanty

Antioxidanty
Jsou polyfenoly.
Pro tělo prospěšné látky, které odstraňují neúplné molekuly, často označované jako volné radikály, které se pokouší v těle neúčelně s něčím sloučit. Děj je po biochemické stránce velmi složitý a zde to nebudeme probírat. Mezi antioxidanty a volnými radikály v těle musí být jistá harmonie a rovnováha. Vždy máme v těle volné radikály. Příjem přebytku antioxidanty nevymýtí a navíc by nám uškodily.
Ajurvéda a pepř

Ajurvéda a pepř

Ajurvéda a pepř léčí
6 lehce přidrcených kuliček pepře spaříme 2 dl vařící vody, přidáme lžičku medu.
Paprika pálivá - obrázek

Paprika pálivá - obrázek

Capsicum sp.

Papriku přivezl Kolumbus z námořní cesty do jižní Ameriky. Červené lusky usušené papriky se rozemelou a dávají jídlu od té doby novou pikantní pálivou příchuť. Jídelníčky se v této souvislosti zcela mění.

Ve zdravém těle zdravý duch a radost.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one