Jíme, abychom žili, tvořili a ne živořili.

Chuťana muťana

Chuťana muťana

Chuťana muťana

Chuťana muťana
A nějaké dobrotky..

Převážně zdraví prospěšné chutné pokrmy.

Racionální výživa - obrázek

Racionální výživa - obrázek

Mnoho neduhů má kořeny v bludných způsobech výživy a stravovacích návycích. Nestačí hlídat kalorie, ale je nutný správný poměr živin, minerálních, látek, stopových prvků a vitamínů, velký podíl rostlinného obsahu, který má vysokou biologickou hodnotu, obsahuje vlákninu a málo přídatných látek (cizorodých: chemikálie, barviva, ... ).

Věta: tělo si samo řekne co chce - je naprostá blbost.

Tabulka tuků

Tabulka tuků

Celý rok zdravě

Víc zdraví do vaši stravy - slogan.

Pojem "zdravě" zbytečně vyvolává u někoho dojem nemastného, neslaného jídla.

............

Naopak, rostlinné tuky a oleje jsou vyráběny chutné, voňavé a bez dopadu na zdraví (neobsahují cholesterol, mají esenciální nenasycené mastné kyseliny s prevencí proti sklerózám některých cévních a srdečních chorob; mnohé jsou obohaceny na vitamín A a E, kterých je ve stravě málo..).

Některé tuky jsou přizpůsobeny pro vysoké a jiné pro nízké teploty. Některé jsou snadnou roztíratelné a proto zde máte tabulku, abyste se orientovali.

Všechny uchovávejte v chladu a v temnu.

Sója - příprava - obrázek

Sója - příprava - obrázek

Při vaření sóji se mohou uvolnit slupky, které jsou zdrojem přírodní vlákniny a nejsou na závadu. Proto pokud chcete, seberte je naběračkou, pokud vám nevadí, nechejte je v jídle. Po 15 minutách varu je sója hotová. Jestliže se na povrchu vody tvoří pěna, odstraňte ji tak, že ji sbíráte lžíci.

Roláda maková - obrázek

Roláda maková - obrázek

120 g dětských piškotů, 20 dg máku, 20 dg mletého cukru, 250 ml mlíka, dl rumu, 10 dg mletých ořechů, 10 g másla, strouhanou pomerančovou kůru, čtvrt l šlehačky, 20 dg povidel, přes deci mléka, pomerančový džem nebo čokoládovou polevu a šlehačku šlehanou na ozdobení.

Nový příspěvek - obrázek

Nový příspěvek - obrázek

120 g piškotů, 2 dl citrónové šťávy, 8 lžíc moučky cukr a přiměřeně sekané kivi či zeleného ovoce (hrozny bez peciček a slupek)..

Piškoty dobroty - obrázek

Piškoty dobroty - obrázek

Z koupených piškotů můžete rodině udělat chutičky na počkání, levněji a více a..

Ve zdravém těle zdravý duch a radost.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one